mandag 18. februar 2013



Finalist jo!!!


"I dusere interiør kan kontrastene brukes med stor lykke.
 Det storte mot det hvite oppleves ikke like hardt i dette hjemmet"


Jeg ble mildt sagt overrasket da jeg oppdaget at jeg er finalist i Nib´s utfordring "kontraster" denne måneden!
Og premien, Oh my.... det må jo være tidenes beste, besøk hos Tine K i Danmark:)))
Jeg blir selvfølgelig kjempe taknemlig for alle stemmer, 
alle de fine finalistene finner dere HER!

Jeg fortsetter å pleie min vonde halsbetennelse, og lengter mot vår....:)


Tusen takk og klem:)


28 kommentarer:

  1. Gratulerer og jeg stemte på deg igår:)
    Var mange flotte bidrag denne gangen, men du var nærmest mitt hjerte:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med finaleplass! Så vel fortjent:)
    myke kontraster, og mye kos:)
    fin dag til deg!
    klem nina

    SvarSlett
  3. Grattis med finaleplass! :)
    Jeg har allerede stemt på deg jeg..
    Håper at det går helt til topps.

    Ha en herlig mandag <3

    -Heidi

    SvarSlett
  4. What a lovely design!

    Greetings from Germany

    SvarSlett
  5. Hej,
    Grattis! Du har fått min röst.

    Hilsen Monica

    SvarSlett
  6. For en lykke! Gratulerer så mye, vel fortjent ♥
    Fin fin ukestart til deg

    SvarSlett
  7. Hei, Gratulerer - vel fortjent:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  8. Så kjempe gøy:)
    Gratulerer, vel fortjent:)
    God bedring
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Grattis! Det är du verkligen värd! Riktigt härlig bild... Mysigt och stiligt på samma gång.
    Kram Jessica

    SvarSlett
  10. Gratulerar, jag har röstat på dig såklart. Din blogg och ditt hem är ljuvligt fint!! Love it :-)) Kraaaam Paula

    SvarSlett
  11. Gratulerer Kjersti!!
    Vel fortjent:)
    Litt av en premie ja, heldig den som stikker av med den ♥
    Lykke til:)

    SvarSlett
  12. Väldigt fin och stämningsfull bild!! Lycka till bland finalisterna!!
    Kram Madeleine

    SvarSlett
  13. Gratulerer med finaleplass! :) Vel fortjent.
    Men SÅ fin pute i hvitt og sort der da! :)

    Klem, Line

    SvarSlett
  14. Så roligt att hitta tillbaka till dig. Nu har jag massor av läsning att ta igen. Lika underbara och vackra foton som vanligt, jag blir alltid så glad av din blogg.
    Kram

    SvarSlett
  15. Tillykke med nomineringen!
    Jeg har stemt paa Dig :o) Du fortjener at vinde!
    Love your blog and pictures!
    God Weekend
    Marie

    SvarSlett
  16. Ikke så overraskende, det er SÅ flotte bilder her inne hos deg. Et av dem måtte jeg trykke "pin it" på i Pinterest, så får du litt ekstra reklame for bloggen din =) (Det var et bilde av SMEG kjøleskapet ditt=)

    SvarSlett
  17. Thank you for writing this quality informational content. Your writing technique is impressive and enjoyable to read. If you want about Development services company.

    SvarSlett