fredag 16. mars 2012



Friday I´m in love





Det kan jo virke som om jeg har fått for meg at fredag er dagen for blogginnlegg, men jeg skal sørge for at det ikke blir en vane! Det er bare omstendighetene i huset som gjør at det oppdateres litt sporadisk for tiden...
På bildet over kan det i hjørnet skimtes en hyllis fra Ikea. Planen er at den skal stå på barnerommet, men siden det ikke er helt klart, så gjør den en liten gjestevisitt i stua. 79;- koster denne fantastiske skapningen, kjenner jeg må investere i flere...;)






Jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger på vinduene og det er jo veldig hyggelig:) Nå er de jo faktisk ganske så tradisjonelle, men det var jo denne lune, men allikvel lyse sommersted atmosfæren jeg ønsket, så da var disse et naturlig valg. 
Flere av dere har spurt om målene, og de kan jeg selvfølgelig dele med dere! Vi har bestemt alle mål selv, og vinduet over (har foreløbig 6 av dem), er 119x129cm. Det store 6 rams-vinduet er 179x179cm. Terrassedøren er 149x209cm. 






Og så var det denne lille karen da....
Kan jo ikke annet enn å nyte hvert sekund av permisjonen med en sånn solstråle, og han er for tiden overalt! Han har virkelig funnet drive på girspaken sin (les: turboknapp), mens park kan det virke som han ikke fikk utdelt;)
Nå skal bare mor og sønn komme til en enighet om at vann er eneste leskende drikke som tilbys nattestid (les: gjesp...), du er nemlig stooor baby nå, Ludvig;)


Ønsker dere alle en deilig fredag, med masse SOL:)

KLEM


35 kommentarer:

  1. Vilken underbar liten prins du har!

    Jag vill önska dig en mysig fredag!

    Kram Maria

    SvarSlett
  2. En fantastisk herlig kar!!
    og de hyllene har vi også..den utrolige prisen..og så kule!!
    Vi har på bad og skal hamstre flere til å ha på kjølerommet!!
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig :) Håper du får natten tilbake snart! Slitsomt mens det står på, men så verdt det alikevel :) !!
    Vinduene dine er nydelige!! Huset ble jo helt forandret!!
    Nyt helgen
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder!!
    Nydelig hjem :)
    Ta gjerne turen innom meg, jeg har en kjempefin give away gående, blir veldig glad hvis du vil delta :)
    Ha en fin fredag!!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  5. Så fint hos deg, vi har i grunn akkurat samme planer som dere med huset vårt. Men det blir om en stund;)
    Nydelige lillebror ;)

    Ønsker deg en fin helg med dine!

    SvarSlett
  6. Så fin han er :) Holder på med natt-avenning her også, og det går overraskende bra og han har allerede utvidet søvnen 1 time lengre på morgenene, og sånt kan man like :-)

    God helg :)

    SvarSlett
  7. Hello! I visit your blog first time today - and I love it forever!
    Your house is very beautiful, you are very blossom woman. I like everythig here very much!
    I'm from Russia, so I'm sorry for my English. )))

    SvarSlett
  8. Så stooor han har blitt, Kersti!! En skikkelig søtnos!! Det blir så fint hos deg - ser veggene er blitt hvite igjen også ;)) Ha en fantastisk helg!

    STOR klem fra meg!!

    ANETTE

    SvarSlett
  9. For en nydelig gutt og et fantastisk fint hjem du har! Kjempefine bilder!!

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder Kjersti, både av Ludvig
    og interiøret : )
    ..iii, kjenner igjen den kampen der, her var det
    egentlig på kun på natten melk var interresant
    på slutten - på dagtid var det jo så mye annet
    spennende å holde på med.
    Og nå er jeg straks i gang igjen!

    Nyt fredagen!
    God klem fra meg
    Elisabeth

    SvarSlett
  11. Såååå söt han är, lillemannen! :-)Som alltid så förundras jag över ljuset i ditt hus, det är underbart... Känns som att man översköljs av ett lugn när man tittar på dessa bilder. Älskar en krispigt vit bas i ett hem.. Lovely! :-) Ha en underbar helg! /Nina

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder :)

    ha en flott helg.

    Klem

    SvarSlett
  13. Friday I'm in love with.. your house & the so beautiful way you've decorated my favorite Ikea shelves Hylis {for which I'm still looking for an excuse to bring them home} also combining practicality & function.

    Have a delightful weekend pretty lady :)xx

    SvarSlett
  14. Herlighet for en herlig liten prins!
    Å for en flink mamma han har som
    tar så nydelige bilder!

    Hyllen har jeg å satt min elsk på.
    Har en del av disse på syrommet mitt
    go et par til overs som jeg har vurdert å sette
    i tv-stua til ungene. Helt geniale er de!

    Riktig god helg Kjersti.
    Det har blitt SÅ fint
    med de nye vinduene altså!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. Så underbart söt, han är din lille prins!
    Och hyllan och ditt hus! Härligt!
    Ha en underbar fredag!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  16. Herlige bilder!! Og for en skjønn gutt!! :)

    Den hylla var bare genial!

    Mari

    SvarSlett
  17. Hyllis måste jag åka och köpa in. Bara så snygg!!

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder! For et vakkert lys og de nydligste vinduene :) Lillemann er jo blitt så stor nå, for en vakker gutt! :) Tiden går så utrolig fort. Guttene mine er allerede 14 mnd. Føles nesten som igår de ble født.

    Ha en fin helg!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  19. Hurra for hyllis og nytt fint innlegg fra seg:)

    Fredagshilsen fra Stockholm

    L

    SvarSlett
  20. Fredag er en fin dag for blogginnlegg det:)
    Herlige bilder!!
    Og den hyllen er KUL!!

    Ha en fin fin kveld, kos dere ♥

    SvarSlett
  21. Så flotte bilder :)

    Hyllisen var jo superfin! Og hvilken pris?!

    Legger meg til som følger hos deg :)
    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  22. For en nydelig hjem du har :) ha en strålende helg!!

    SvarSlett
  23. *nydelig liten krabat, altså!! og finfin hylle* god helg!

    har forresten en liten giveaway inne hos meg der du kan vinne en gul barneanorakk fra vossatassar; sleng deg på hvis du vil:
    http://jegerjonathan.blogspot.com/2012/03/vossatassar-og-giveaway.html


    vigdis*

    SvarSlett
  24. Ah, fantastisk!! For en nydelig gutt.

    Jeg freste bort på IKEA for å få tak i samme hyllen. Har aldri tenkt over den til det bruke, takk for inspirasjon.

    Forresten, hvilken størrelse har du i house doctor lampene? Jeg må bestille dem på nettet og ser de har to størrelser, medium og stor :)

    SvarSlett
  25. For en herlig liten krabat som har blitt så stor siden jeg så han på boklansering hos H&C :)

    Hyllen fra Ikea er bare så fin!

    Fordi din blogg er unik og gir med MASSE inspirasjon har du selvsagt fått oppføring på min nye nettside www.Inspirasjonsguiden.no

    Håper du vil ta en titt og kanskje du kunne tenke deg å være ukens gjesteblogger i løpet av april/mai mnd?

    På bloggen min www.shabbycharm.blogspot.com finner du et "Inspirasjonsguiden symbol" som det hadde vært kjempe hyggelig om du ville legge ut på siden din!

    Ha en fortsatt fin helg!
    Klemmer fra Maia

    SvarSlett
  26. Syns selv at fredag er en fin bloggedag;)
    Nydelig hjem du har og en kjempesøt liten sjarmør!:)
    Gleder meg til å følge deg videre:)

    Ha en riktig fin søndag!

    Klem Marit

    SvarSlett
  27. Hei du,,
    Har du vurdert å gi ut en fotobok...?
    Med de vakre bildene dine kunne du fint gi ut en inspirasjonsbok bare med bilder og litt poetisk tekst.
    Hadde kjøpt den pronto...

    Anka

    SvarSlett
  28. Denne hyllen har jeg selv og den er bare så stilig.

    MC

    SvarSlett
  29. så nydlig gutt og nydlig hjem :)

    henriette

    SvarSlett
  30. For en skjønn liten gutt! :) Du har et nydelig hjem og gir så masse inspirasjon! Tusen takk! :) Den hylla var jo bare knall tøff, så en slik må jeg prøve å få tak i!

    klem Frøken H

    SvarSlett
  31. Skjønne gutten. skjønner godt du nyter permisjonen.samme gjør jg.til og med blid etter første vaksinasjoner,bare ekstra kosklein, smelter et mammahjerte - <3 - Ser forresten du er super glad i pasjonsfrukt. hvis du skal lage ostekake en gang må du prøve å redusere pasjonsfrukta. Tilsett gelatin og la det bli gelelokket. suuuperfrisk og så godt. også godt kun som gele i små glass.:)

    SvarSlett
  32. Underbara bilder!!

    Må så gott!

    Maliin

    SvarSlett