lørdag 21. mai 2011



Noe på gang...




I dag setter vi forhåpentligvis igang med å "bygge" ny vegg bak sofaen. Den veggen har nemlig irritert meg siden vi flyttet inn... Det synes nok ikke på noen av bildene, men nå blir det i allefall en stående plankevegg der, og jeg kan legge den 5 år gamle irritasjonen til side;)
I tillegg vurderer jeg (og har nok også bestemt meg) å gjøre noe med det hjemmelagde sofabordet...

Jeg var på et lite fotooppdrag i går, der jeg tok bilder av en tvillingmamma. Det sprøeste er at hun er høygravid igjen, nå med tvillingpar nr TO!!! Blir sliten bare av tanken kjenner jeg:) 
Spennende og utfordrende var det i allefall å fotografere, og jeg er noen erfaringer rikere.
På turen var vi innom Rått og Sanselig i Larvik, og jeg klarte rett og slett ikke å motså denne skjønne lykten. Jeg har en forkjærlighet for lykter i alle størrelser og fasonger, og denne kommer til å gjøre seg i min nye stuekrok.
Nå er det bare å komme seg ut i go´været, så lenge det måtte vare...



Nyt helgen
klem Kjersti



12 kommentarer:

  1. Nydelig lykt ♥

    Hørtes TRAVELT ut med et tvillingpar og ET til på vei. Kjenner jeg blir svett med tanken.

    Så kjekt med ny vegg, herlig når et irritasjonsmoment forsvinner ;)

    Ha en fin lørdag.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Spennende oppdrag ja! Får aldri nok av lykter, din var bare helt lekker!
    Lykke til med veggplanene :)
    Klem Ellen

    SvarSlett
  3. Såå flott lykt da! Jeg har jaktet på fine lykter i et par år, men jeg finner ingen... Hvem er leverandør av denne lekkerbisken??

    SvarSlett
  4. Så fin, lyktor kan man aldrig få för många av! Trevlig lördag/ Johanna

    SvarSlett
  5. Såå fin lykta!..Håller med..man KAN inte få för många...:))
    Kraamizar Git

    SvarSlett
  6. Spennende med det nye stueprosjektet. Er helt sikker på at det blir bra selv om jeg synes du har en veldig fin stuekrok allerede. ;)
    Veldig fin lykt. Er også svak for lykter.

    Blir ingen Glansdager for meg denne gangen. Skulle veldig gjerne vært med, men mellomstemann skal feires med brask og bram den helgen.
    Håper det blir en tradisjon slik at jeg kan være med neste gang.

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Den där lyktan var riktigt fin, önskar att den stod hemma hos mej!
    Jättefint fotat också.
    Trevlig fortsättning på helgen.)))

    SvarSlett
  8. Veldig flott lykt, den likte jeg godt. =)

    Morsomt med fotooppdrag da, men 2 x tvillingmamma? Imponert!

    Ha en fin helg. =)

    SvarSlett
  9. Tenk å ha to sett med tvillinger, phu! Det kan ikke være noe annet en utfordrende og spennende på samme tid.

    Lykten var helt nydelig ♥
    Klem

    SvarSlett
  10. å tack söta du. ♥

    klem :)

    SvarSlett
  11. Hej! Vilken fin lykta, vart kommer den ifrån? =) Bloggen är underbar!
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei!

    Kjempekoselig blogg! Jeg la meg til som følger jeg:)

    SvarSlett