fredag 28. mai 2010


What a DAY...



Jepp, da var kjolen på plass, og jeg er klar for bryllup i morgen! Men det måtte litt ekstra innsats til for at den skulle bli min...
De hadde nemlig ikke størrrelsen min igjen her i byen, så i dag var det bare å sette seg i bilen å kjøre inn til Oslo! Litt flaks skal man ha også iblant;)
Kjolen kommer fra nettopp, DAY Birger et Mikkelsen, og jeg falt for den med en gang jeg så den...
Jeg ønsket en kjole som ikke var fotsid, og denne var både enkel og unik på en gang!
Flere bilder kan sees HER og HER.



Som tilbehør fant jeg meg noen lyse gull pumps fra Bianco, og enkelt og greit perler...
Jeg ønsket ikke å bryte med noe mer utpreget, da paljettene i seg selv fungerer som et smykke.
Som småbarnsmamma er det jammen ikke oftet man får pyntet seg lenger, så da er litt ekstra morsomt når det først dukker opp en anledning;)



MEN...., kanskje det aller koseligste i dag, var nok når jeg i dag morges fikk en sms av Siri fra BOLIGPLUSS. Der sto det; Gratulerer, du er kåret til Ukas blogger på vår nettside:)
Jeg ble faktisk litt satt ut, men syntes jo selvfølglig det var veldig morsomt å bli valgt ut!
Nå har jeg om ikke mange dagene,blogget et helt år, og alle forespørsler og bekjentskap som har dukket opp langs denne veien, setter jeg veldig høyt:)
Reportasjen kan leses HER.


Da vil jeg bare ønske dere en herlig helg:)
Kos dere med Grand Prix og andre festligheter...

Stor klem
Kjersti



32 kommentarer:

  1. For en utrolig nydelig kjole! Kos deg i bryllupet - og gratulerer som ukas blogger - vel fortjent! Gøy å følge med bloggen din!

    SvarSlett
  2. hej!
    tack för din hälsning inne hos mig!
    vilken snygg klänning!
    Grattis till veckan bloggare hos bolig pluss!

    En kanon fin tidning!
    kram anna Mylovelythings

    SvarSlett
  3. Gratulerer i bøtter og spann! Velfortjent!!! Bloggen din er i en klasse for seg, Kjersti, virkelig;)
    Nyydelig kjole:)) Den likte jeg!

    ha en fin helg, kos deg i bryllup!
    Klem:))

    SvarSlett
  4. Heisann!

    FOR en utrolig flott kjole. Skjønner godt at du fallt for den <3 Og hva gjør man vel ikke for å få tak i drømmekjolen i riktig str.. Har selv kjørt ganske så langt både for de riktige pumpsa, og den riktige buksa ved flere andledninger. Har også deriblant tråla Oslo by rundt en hel dag for å lete etter den perfekte bryllupskjolen.
    De skoa og perlene ble jo bare prikken over i´en da :0) Når man blir småbarns mamma er ikke anledningen for å pynte seg så ofte nei, og da setter man ekstra stor pris på det også synes jeg :0)

    Gratulerer så mye med ukens blogger. :0)

    Klem Jane!

    SvarSlett
  5. Nyyydelig kjole og tilbehør - tipper du føler deg som en prinsesse i morgen ;)
    Kos deg kjempemasse!

    SvarSlett
  6. Så nydelig kjole!! Vi skal også i brylupp om 2 uker-da med en Day kjole på meg:) Så gøy å bli ukas blogger!! Gratulerer!!!

    SvarSlett
  7. ja, vi har ju redan "snakkes vid" idag men jag måste säga att klänningen är HELT FAB!! passar PERFEKT till dig!

    vi har ju Morsdag här i Sverige på söndag och jag önskar mig en klänning från Ralph Lauren som jag provade idag....SÅ fin....
    (du vet ju vad som står i vårt garage, så jag hoppas på klänningen (hi-hi)

    och grattis veckans blogg, igen. ;)

    kram på dig!!

    SvarSlett
  8. lekker kjole - og tilbehør, kjersti!

    grattis som ukas blogger!

    klem beate

    SvarSlett
  9. Så nydelig kjole og tilbehør! :-) Kanskje vi får en titt i morgen ?

    gratulerer som ukens blogger, ikke rart, den er nydelig og det er du og ♥

    Godklem J

    SvarSlett
  10. Den kjolen var bare så utrolig fin!
    Litt enkel glamour er ofte det beste synes jeg - håper du får det fint i bryllup! Skal selv i bryllup om to uker, da blir det rosa pastell og litt tyll...!

    Gratulerer som ukens blogger - bloggen utmerker seg, så det fortjener du!

    God helg!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  11. Grattis og for en n y d e l i g kjole!

    Ha en super kveld min venn..

    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Så vacker klänning - jag skulle själv kunna tänka mig en likadan. Du kommer att bli så fin på bröllopet!!! Ha en trevlig fest imorgon.

    Garttis, till utmärkelsen - den är du väl värd!
    Kram J

    SvarSlett
  13. Åhh, alt sammen var bare nydelig da... Og gratulerer som ukas blogger!! Stas :) Kos deg i bryllup! Klem Martemora

    SvarSlett
  14. Helt nydelig kjole!

    Veldig fortjent at det ble akkurat du som ble ukens blogger :o)

    Kos deg i bryllup,
    bruden kommer til å blekne..(hehe)

    Klem J.

    SvarSlett
  15. Hei
    Jeg fant deg på Boligpluss og her blir jeg nok værende ei stund - lekkert - lekkert!

    Legger meg til som følger jeg..

    ha en fin dag i bryllup i morgen

    -Lisa

    SvarSlett
  16. hi-hi, nej, jag får snällt köra i min egen bil ;)
    vi får väl se om jag får ta en tur i mannens i helgen.... ;)

    SvarSlett
  17. Grattis med ukas blogger, morsomt...
    Og for en fantastisk flott kjole, wow..... Den blir nok kjempe lekker på..... Er virkelig ekstra stas og pynte seg, for er ikke så ofte man gjør det som småbarns mor nei.... Ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  18. Ååå, nydelig kjole! Det var verdt kjøreturen tenker jeg! Og stilig tilbehør. Ja, som travel mamma er det VELDIG kjekt å pynte seg litt :-) Grattis med ukas Boligpluss blogger! Det fortjener du! Ha en fin helg og kos deg i bryllup. Her i huset skal en stor dag feires med gode venninner i morgen. Så nå er det kakebaking :-)

    SvarSlett
  19. Lekker :)
    Litt flaks skal man ha :)

    Fin blogg du har.

    SvarSlett
  20. Hei!
    Gratulerer som ukas blogger - det fortjener du! Bloggen din er helt fantastisk :) nyter å titte innom...

    I dag har jeg faktisk malt og beiset spisebordet mitt etter inspirasjon fra deg!!! Hvite ben og drivvedbeis på plata - stor fornøyd! Takk for at du deler så mye nydelig med oss <3

    Kjolen din var bare rå lekker!! :)

    God helg!

    Carina :)

    SvarSlett
  21. lekker lekker kjole.. kikka på den i tønsberg forrige helg, og har sett den i en blogg.. har lyst på den.. men er fargen grei i bryllup?

    hvilken butikk i oslo fant du den?? kanskje det blir en slik en på meg :)

    herlig blogg du har.. har var det mye fiint.

    ingvild

    SvarSlett
  22. vakker kjole! liker så godt klærne fra DAY. kjøpte meg en DAY linbluse/skjorte for ikke så lenge siden som jeg nesten bor i for tiden :)

    gratulerer så som ukas blogger, den er deg virkelig forunt vennen :)

    kos deg i bryllup,
    stor klem

    SvarSlett
  23. nyydelig kjole :) og gratulerer som ukas blogger

    SvarSlett
  24. For en fin kjole! Skjønner godt at du kjørte noen ekstra mil for den. ;)

    Gratulerer så mye med reportasjen (skal inn og lese den nå...), og kos deg i bryllup i morgen.

    Pernille:)

    SvarSlett
  25. Grattis grattis som ukas blogger, - vel fortjent!! Bloggen din er bare helt knall, her MÅ jeg inn hver gang det er nye innlegg!!!

    Kjolen og sko var kjempefine, nå blir du flott i bryllup, uten tvil:)

    Ha ei kjempefin helg!

    SvarSlett
  26. Ohh..vilken supersnygg klänning! Så fin du kommer vara!

    Grattis till veckans bloggare! =)

    Ha en underbar helg!
    Kram Mia

    SvarSlett
  27. Så vakker kjole og tilbehør, deilig å kunne stæsje seg skikkelig en gang iblant!! Kos dere i bryllup ;)

    SvarSlett
  28. Den kjolen har jeg siklet på sååå lenge...har bare ikke funnet en bra unnskylding for å skaffe meg den, hihi. Den er rååå lekker! Gratulerer med lekker kjole og sååå herlig at du ble ukas blogger! Det var vel fortjent Kjersti! ♥ it! Gleder meg til å se på reportasjen! ♥
    Håper du har hatt det fantastisk i bryllup og en fiiiin grand prix kveld til deg! Go' klem fra meg!

    SvarSlett
  29. Gratulerer så mye som ukas blogger - det er deg vel fortjent.

    Den kjolen er SÅ lekker! den har jeg også kikka på. Håper dere har det supert i bryllup.

    Klem NL

    SvarSlett
  30. ÅHHH vilken underbar klänning Kjersti!! Den är helt fantastiskt fin och passar säkert dig alldeles utmärkt! Vilken härlig dag du har framför dig.

    Och stort grattis till månadens blogg också!

    Kram Jenny

    SvarSlett
  31. vilker läcker outfit :)

    Hoppas ni har en fin helg!

    Kram Madde

    SvarSlett