søndag 30. mai 2010


Titt tei...




Ja, her har dere meg, og jeg må si det er litt skummelt å vise seg i helfigur...!!! Jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger på kjolen, både her inne og på mail, og flere har spurt om jeg ikke kan vise et bilde av meg selv med den på.
I tillegg ble jeg utfordret av en god bloggvenn for en stund tilbake om dette, så nå tar jeg den:)
Jeg synes jo selv det er veldig koselig å se ansikter på personene bak skjermene der ute, så kanskje jeg skulle utfordre flere av dere...?;)




Bildet er tatt i god tid før vi dro i går, men det jeg ikke visste på det tidspunktet, var at glidelåsen kort tid etter skulle finne på å gå i stykker, og at jeg (litt stressa og småkvalm) måtte skynde meg ned til min kjære svigermor nedi bakken her, og rett og slett bli sydd igjen!!! Er det mulig.....! Jeg har det med å ha litt uflaks med sånne ting, og gikk vel egentlig bare og ventet på at noe skulle skje;)
MEN..., kjolen satt på hele kvelden (tusen takk svigermor), og vi danset ut i de sene nattetimer...:)
En kjempekoselig kveld...!

(NB: Jeg er INGEN moteblogger...)

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på forrige innlegg!
Nå gleder mamman seg bare til å få lille søtnosen sin hjem igjen:)


Ønsker dere alle en fin søndag!


Klem
Kjersti


31 kommentarer:

  1. Nydelig du er ♥ Flaks det ordnet seg, og håper kvelden var kjempefin!

    Ha en fin dag vennen!
    KLem

    SvarSlett
  2. hej min vän, där är du ju ;)
    som vanligt, SÅ FIN...

    så synd att dragkedjan gick sönder!! men vilken tur att din svärmor kunde fixa den!
    hoppas du hade riktigt, riktigt trevligt.

    här är det morsdag idag. gissa vad jag fick av mannen ;)
    just nu är jag ensam hemma. lilla A är på Bolmsö med mormor o morfar, stora A har sovit hos en kompis och mannen är på Racingbanan...jag har lite städning att göra, du vet ju vad som väntar imorgon ;) puuhh...jag är nervös...¨

    stor kram till fina du...!

    SvarSlett
  3. Såå fin du er og kjolen er bare helt lekker!
    Satt som et skudd, og glidelåsen ordner butikken ellers må du få ny:)

    Håper du får en super søndag!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  4. Kjempefin, Kjersti:) Så koselig å se deg:))

    Ønsker deg en deilig søndag!
    Klem, Marte

    SvarSlett
  5. For en nyydelig kjole! Er selv på jakt etter kjole til et bryllup, så kan være jeg kopierer deg der;)

    SvarSlett
  6. Nydelig kjole, akkurat slik liker jeg det. Enkelt og elegant. Du var kjempefin!

    SvarSlett
  7. Nice :) du ble kjempefin.. tror jeg og hadde blitt litt småstresset hvis glidlåsen hadde gått i stykker og, bra at det ordnet seg da

    SvarSlett
  8. Sååå nydelig du var i den kjolen!
    Og skoene var sååå søte! Me ♥!
    Ønsker deg en herlig søndag!
    ♥ klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så kjempe flott du er!! Nydelig kjole! Denne bloggen er bare knall, du tar virkelig flotte bilder!!!

    SvarSlett
  10. Du ble utrolig fin vennen, og kjolen var nydelig. Det er så typisk at slike ting skjer, den uflaksen har tydeligvis jeg arvet også. På 17.mai da jeg hadde på meg kåpen for å dra spratt selvfølgelig en av 3 knapper øverst på kåpen av (resten var trykknapper innvendig) som måtte syes på igjen før vi kunne dra. Heldigvis ble resten av dagen fin da ;)

    Nyt søndagen kjære du ❤

    SvarSlett
  11. Nyyydelig kjole, Kjersti! Klassisk og flott:) Du ble kjempe-fin!!! Jeg skal i bryllup til min søster i august ... kunne godt tenke meg noe lignende:)

    Ha en deilig søndag, vennen!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  12. Kjempe fint bilde! Fikk lyst på ny kjole jeg også ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  13. Lekker kjole. Og det er veldig hyggelig å se hvem som er bak bloggen også, selv om det er litt skummelt å vise seg fram ;)

    Opplevde faktisk at glidlåsen på kjolen til min gode venninne revnet i bryllupet vi var. Da er det veldig smart med en brud som har planlagt og har nål og tråd tilgjengelig på toalettene,samt gnagsårplaster, paracet, hårspray ekstra strømpebukse og drops, alt man trenger med andre ord. Da var det bare å sy henne igjen før festen kunne fortsette. Ikke like lett å komme ut av kjolen igjen på natta, men det fikk ikke hjelpe.

    SvarSlett
  14. Så fine bilder av deg! Du er veldig vakker:)

    Synes det er veldig gøy å se personen bak bloggen, blir litt mer personlig da, og det liker jeg.

    Ønsker deg en fin dag videre. Her skinner sola fra skyfri himmel og vi skal av sted å hilse på flaskelam:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  15. Så utrolig nydelig du er! Kjolen satt som ståpt på deg - du kler nok det meste :o)

    Vet du, den kjolen hadde jeg klaget på! Det er rett og slett for dårlig! Jeg hadde forlangt å få igjen deler av det du betalte!

    Ha en FIN søndag!

    Klem J.

    SvarSlett
  16. Så söt du är!Vilken vacker klänning! Helt underbara bilder!
    Kram

    SvarSlett
  17. vakkert! gøy å "se" deg :)

    klem og kos

    SvarSlett
  18. Så flott du er♥ alltid morsomt å se annsiktene bak bloggen.....
    Kjolen og skoa var nydelige.....
    klem victoria

    SvarSlett
  19. you look really gourgeus Kristjie!

    SvarSlett
  20. flotte deg!!!

    nyt resten av helgen

    klem beate

    SvarSlett
  21. Så nydelig du er, vennen! Fra topp til tå! Og kjolen var knallfin- helt "deg". Håper dere hadde en kjempefin kveld!:) Klem fra meg

    SvarSlett
  22. Så vakker du er, Kjersti! Nydelig kjole, skulle gjerne hatt en unnskyldning til å kjøpe en slik kjole selv. Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  23. Pen du er:) Kjolen var kjempefin på deg!

    SvarSlett
  24. vakre du!:)
    kjekt å se deg!
    kjolen var nydelig.

    SvarSlett
  25. Herlighet så nyyydelig du var i kjolen og de søte gullskoene...Askepott ;)
    Håper du har hatt en fantastisk helg!!!!
    Go`klem fra Marie :)

    SvarSlett
  26. Kjempefin kjole!<3
    Ha en fin dag!
    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  27. Må jo gratulere deg med at du er ukas blogger i Boligpluss.. Det er sååå deilig å få bekreftelse på at det man gjør er bra..
    Ingen tvil om du inspirerer med dine nydelige stemningfulle bilder som bare "oser" DeG
    :)

    Super søt kjole, og super søt jente:)

    Over til gull-kjolen min
    Den fant MEG på H&M en sen ettermiddag da jeg egentlig skulle i butikken på senteret her i byen.
    Men..For å komme til butikken er den korteste veien gjennom h&m noe som ofte resulterer i en ekstra kikk..
    Denn kjolen bare slo imot meg da jeg stresset inn i på h&m..
    Jeg så på den lenge og gikk videre.
    Kom hjem og sa til Stian:
    Jeg har funnet verdens fineste kjole og den passer perfekt til grand prix festen.
    Dagen etter kom Stian hjem med kjolen til meg, i riktig str og hele pakka..
    SNILLE mannen min:)

    Ha en nydelig mandag en superduper start på uka vennen

    Go'klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  28. Så fin du var!! Älskar bröllop;)

    KRAM Jill

    SvarSlett
  29. Nyyydelig kjole på nydelig jente:-) Flott er du!! Klem fra Laila (som sikkert også burde legge ut et bilde av seg selv, for det er faktisk fint å få et ansikt bak alle ord og bilder)

    SvarSlett
  30. Så söt du är och en underbar klänning!

    kram Mia

    SvarSlett