mandag 31. mai 2010


På veggen på barnerommet



Ting tar sin tid når man har flere rom som står for oppussing, men før helgen fikk jeg endelig montert opp den supertøffe wallstickeren fra Happylines.no. Jeg var så heldig tidligere i år, og fikk mulighet til å velge meg en wallsticker fra sortimentet deres, og denne pekte seg ut med en gang! Leverandøren er norsk, og drives av en grafisk designer med sans for det vakre. Her finnes noe for enhver smak:)



Vespaen er jo en klassiker, og jeg så for meg at den ville passe perfekt på rommet til Lukas. Jeg gikk for mørkgrå, da blir det ikke så hardt som sort. Alle printene kan velges i ulike farger, og den var enkel å montere:)




Supplert med de store spikerkrokene, har rommet fått et litt tøffere uttrykk. Tøffe gutter må jo ha rom som står i stil;)




Ønsker alle en fin start på en ny uke:)


Klem
Kjersti


36 kommentarer:

  1. Nydelig, den wallstickeren var lekker!!

    Ha en fin dag Kjersti! Håper dere har litt sol ? Her ventes den iløpet av uken!

    Klem♥

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott barnerom i beste Kjersti-stil! :)

    Ha ei flott veke!

    SvarSlett
  3. Utrolig kul stickers!

    Ha en super dag i solen!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Superkult gutterom! Alt står i stil, og gjør det lille ekstra som blir en kjempefin helhet! Takk for titten!

    Nydelig kjole du har skaffet deg, og gøy å se bilde av deg også. ☺

    Ha en fin uke, her skinner sola!

    ♥ Nina

    SvarSlett
  5. Det ble SUPERTØFT med Vespaen!! Hapylines har så mye fint:)

    Hilsen fra solsengen

    SvarSlett
  6. Skikkelig tøft ble det:)Å så fin du var i den nye kjolen din:)
    ha en fin sommerdag...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Å - det var ein tøff Vespa!! Eg diggar scooterar!

    Kjempefint barnerom ellers òg! Passe røft for ein liten guttemann!

    SvarSlett
  8. Flotters barnerom - og kjempekuule wallstickers :)

    Nydelig bilde av deg på forrige innlegg, er litt skummelt og vise seg frem i helfigur (jeg gjorde også dette i mitt forrige innlegg....)

    Klem

    SvarSlett
  9. kuuult! ønsker meg den vespaen til veggen i trappa jeg!

    klem beate

    SvarSlett
  10. Tusen tack! Kul att höra att du gillar bilderna! Och på tal om bild, vilka jättesöta bilder på dig! Klänningen ser ut som en dröm!

    Älskar pallen som ni har i barnrummet. Blev en vacker kontrast mot det ljusa.

    Ha en riktigt fin vecka!
    Kram Maria

    SvarSlett
  11. Hei søte!


    Så fint det blir! Ikke så lett å innrede rom til de små i den alderen de er i nå, og du har jo ikke uventet funnet en flott balanse. Både søtt og tøft på en gang. Det er jo sånn de små er for tiden også. Noen ganger synes jeg fortsatt lille w er en liten baby, som når han er syk og ligger på fanget mitt og koser. Andre ganger synes jeg det er vanskelig å fatte hvor stor gutten min har blitt der han uavhengig farter rundt på egenhånd og oppdager nye ting på egenhånd:)

    Nydeligt bilde av deg i forrige innlegg forøvrig:)

    Ha en herlig ettermiddag i solen!!

    SvarSlett
  12. Det var hyggelig å hilse på deg i forrige innlegg - kjekt å se menneske bak bloggen og alle historiene.

    Så herlig barnerom da. Kan jeg spør hvor krakken er ifra?
    Likte godt Vespaen jeg og, men tror sommerfugler hadde vært en slager her i huset.

    ha en deilig kveld,
    Klem NL

    SvarSlett
  13. Hei!! Så fint et rom!! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de store spiker krokene? :) Hilsen Ragnhild

    SvarSlett
  14. Nydelig og tøft rom! Likte krokene og sørlig det lyseblå skapet med hjul på- kjempestilig! Og wallstickeren såklart- sikkert midt i blinken for gutten din :-)

    SvarSlett
  15. Hei Ragnhild:)
    Takk for det:)
    De er kjøpt på Bolina!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  16. HERLIG!:)

    ønsker deg en fin start på uken også vennen,
    klemmer

    SvarSlett
  17. Så fin wallsticker!

    Rummet e verkligen så fint!
    Om vi ngngång får fler barn så vill jag ha en juno:)

    Kram på er
    tack än en gång för härlig inspiration:)

    Kram Madde

    SvarSlett
  18. For et utrolig tøft, og samtidig søtt og koselig rom!
    Likte wallstickeren veldig godt, må sjekke ut den siden og se om det kan være noe aktuelt for min neste leilighet skjønner jeg!

    SvarSlett
  19. Hei gode du! :) Så tøff Vespa! Love! Men : så fint bilde av deg under her! Så kjekt å sjå korleis bloggerane ser ut! Føler at vi blir kjent, men så veit vi som regel ikkje korleis andre ser ut! Kjolen var kjempefin! Likar så godt den nydelege kjolen du har på profilbildet! Ein sånn ynskjer eg meg til bryllupsbruk i september...

    Ynskjer deg ein vakker kveld!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  20. Dette var virkelig et flott og inspirerende barnerom! Helt enig, tøffe gutter må ha tøffe rom, hehe. Masse inspirasjon til vår oppussing her altså..er så glad for at Juno'n skal inn på barnerommet her også:) Eeeelsker den senga.
    Vespa'n har jeg sett på før også, den er skikkelig kul. Og smart å ta den i mørk grå. Stickersene har en tendens til å bli litt harde mot hvit vegg hvis de er helt svarte.

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  21. Den var knalltøff ❤ Jeg likte også at den gikk i grått, det passet så godt inn med resten av interiøret :)

    SvarSlett
  22. Du er bare rett og slett kjempe flink!

    Råkul wallsticker..tror vi må ha en sånn på guttrommet også. Viste den til mannen min og han likte den så godt at han har lyst å ha den på kontoret..hehe

    Stå på og takk for masse deilig inspirasjon!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så masse som Ukas blogger!Det var gjennom netopp den jeg fant bloggen din og etter å ha vært her inne så skjønner jeg jo at du vant den,som fortjent!Kjempfint bilde av deg i din nye kjole.Og jeg ble faktisk så opphengt i den kjolen at idag så la jeg inn bestilling ifra Huset nettbutikk på maken.Så nå blir det spennende å se om jeg får den uten fortolling,og ikke minst om den er passende i str.Men,men den sjansen tok jeg!Litt dyr var den jo også da,så derfor håper jeg det går bra.Har lagt deg til bloggrollisten min og håper at d er ok?Ha en fin kveld,klem sissel

    SvarSlett
  24. Wow så flott! Skikkelig gjenomført Kjersti!
    Klem

    SvarSlett
  25. Kjempecoolt rom til junioren, wallstickern stod jaggu i stil! FLink er du!

    SvarSlett
  26. Så godt den passet på rommet!
    Du får liksom alt til å gli så fint sammen:))
    Har kikket på happylines før, men foreløbig ikke kjøpt noe..
    Lykke til med bildeveggen, det har jeg prøvd meg på før, ikke så enkelt som det ser ut til;) regner med vi kanskje får se litt en dag:))

    KLem, Marte

    SvarSlett
  27. Kjempe-tøft gutterom!

    Ha en strålende dag! Det er sommer:)

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  28. åh.den va cool!

    Och va vacker du är Kjersti!! Roligt att ha ett ansikte på vem som skriver bloggen.

    Solsken till dig.
    kram.

    SvarSlett
  29. Utrolig tøft, jeg ga deg en utfordring i går om du vil ha:)

    Klem T

    SvarSlett
  30. så kul wallsticker...
    utrolig fint og gjennomført rom!!!
    utesettet er kjøpt på et loklat gartneri i fjor. sandve gartneri.. et stykke fra dere...;)
    klem

    SvarSlett
  31. ...god morgen ;kjersti:)
    Jeg sendte en utfordring videre til deg, den ligger på bloggen min:) Absolutt frivillig;)

    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  32. Det ble kjempe stilig!
    nu fikk jeg lyst på en wallsticker..
    kos

    xxx

    SvarSlett
  33. Hei. Flott at du setter fokus på disse spennende produktene.

    Etter noen år med produksjon av slikt for bedrifter har vi nå startet butikk for privatmarkedet. Hvis du har lyst til å prøve noen av våre produkter evt kunne tenkt noen premier til konkurranser så er det bare å ta kontakt. Vi vurderer hele tiden samarbeid med interessante partnere.

    Ha en videre flott helg.

    SvarSlett