tirsdag 25. mai 2010


Topp 3

Jeg hiver meg på Nib´s utfordring om hva jeg
ønsker meg aller mest på interiørfronten...
Uff, det er jo ikke lett å velge heller,
men disse tre under, er nok det som troner aller øverst!



Hvit gryte fra le Creuset.
Denne håper jeg kommer i hus om
ikke altfor lenge...


(Le Creuset)

Den er så vakker at den like gjerne kan ha
fast plass på komfyren, selv når den ikke er i bruk...



(Tine K)

Og når vi først er inne på komfyrer...


(Rikall)

Denne skjønningen fra Smeg; 90 cm bred, med induksjon,
ja jeg håper jo en dag at jeg blir den lykkelige eier:)




Og sist, men ikke minst; et Tolix skap!
Og når jeg googlet det kom det vakreste bildet opp...
I kombinasjon med panelvegger
skaper det en fantastisk kontrast!

Ja, det var mine favoritter!
Håper julenissen titter innom bloggen min,
og noterer seg dette til kommende jul;)


Ønsker alle en fin kveld:)

klem
Kjersti


15 kommentarer:

  1. ååå tolix-skap!!
    lekre ting på ønske lista!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Im loving it! Har fått mere sansen
    for rustik og kontraster etter at
    jeg ble kjent med bloggen din:)
    Liker jo i grunnen så mange forskjellige stiler jeg...men den stilen du har skapt hjemme hos deg
    digger jeg bare mer og mer!!!

    Fin kveld til deg fra meg :) Klem

    SvarSlett
  3. Mye lekkert:)
    Er kjempefornøyd med min Le Creuset..den har fast plass på komfyren:)
    Nina

    SvarSlett
  4. Jadu vännen, dessa saker hade inte jag heller tackat nej till. Men det är klart, vi har ju lika smak. Det visste vi ju redan;)

    Kram på dig
    Marit

    SvarSlett
  5. Det skapet var bare helt perfekt!
    - og gryta er også fin da:)

    Klem V

    SvarSlett
  6. Så nydelige ting, aaah, har ikke klart å bestemt meg jeg! ;-) haha!

    Håper du får en fin dag vennen!♥

    Klem J

    SvarSlett
  7. Hørtes ut som noen prefekte ting å sette på ønskelisten. Det Tolix skapet var jo bare lekkert :)
    ha en fin dag.
    Kerstin

    SvarSlett
  8. jo tack, din önskelista passade mig :)
    tolixskåpet är bara en dröm...

    hoppas du har det bra!

    kram
    anna-malin

    SvarSlett
  9. Yes everything is just gorgeous..
    greetings Kari

    SvarSlett
  10. Dette var slettes ingen dårlige ønsker søte du, men har tolix virkelig skap i kolleksjonen sin? Sweet :D

    Ha en fortsatt fin onsdag ❤

    SvarSlett
  11. Beautiful blog! I love Le Creuset, although Dansk is just as lovely... Cheers!

    SvarSlett
  12. Må bare si at den komfyren der har jeg allerede i bestilling jeg ;0) Åååååh, som jeg gleder meg til den kommer :0)

    Klem Jane!

    SvarSlett
  13. jeg tror jammen jeg må utvide lista mi litt jeg;-) Mye fint!!

    SvarSlett
  14. Nydelig ønskeliste, men hvem selger dette fantastiske Tolix skapet?

    SvarSlett