tirsdag 4. mai 2010


Må selge min tallerkenhylle...
Noen som ønsker seg en??








Når man åpner opp mellom to rom, så mister man plustselig en del
veggplass! Dette har resultert i at jeg ikke lenger har plass til min
tallerkenhylle.... Jeg kjøpte den rett før jul, og har jo egentlig ikke
lyst til å kvitte meg med den, men noen ganger må også jeg se min
begrensning...

Planen er å legge den ut på finn.no, men jeg ville selvfølgelig høre
med dere først:) Det kunne jo være at en eller annen er på utkikk etter
en ligendene...??

Den kommer fra IB Laursen, og jeg ga 1800,- for den.
Jeg selger den til halv pris!

Her og her kan den sees i tidligere innlegg.

Send meg en mail dersom du er interessert:)
skjersti@gmail.com
(Jeg bor i Vestfold, men den kan helt sikkert sendes...)


I dag har jeg stått ute i snøvær og snekret ny terrasse,
ikke akkurat en behagelig opplevelse...
Men i morgen skal det bli SOL:)

Ønsker dere alle en fin kveld:)


Klem
Kjersti


12 kommentarer:

  1. Nydelig den hylla du skal selge, har dessverre ikke plass jeg heller, men skulle gjerne hatt en slik, ja. :)

    Så utrolig flott det skapet ditt under her var, apotekerskapet. Skal si du var heldig med det. Og så nydelige bilder du har tatt av det. Flott og veldig inspirerende!

    SvarSlett
  2. Jag bara älskar älskar älskar din blog!!! Du har så fin smak och underbart hem!
    Kram Lotta

    SvarSlett
  3. Huff da..er jo leit og selge den flotte hyllen da....ikke plass på soverommet heller??:)
    Her har vi et par tallerkenhyller allerede:)
    Lykke til med salget....den går fort på Finn..om ikke her:)
    ha en fin kveld
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  4. :) Eg har også oppdaga at ein vegg mindre egentlig er to veggar mindre, ein på kvar side... Huff. Hadde gleda meg slik til å dunke ned heile greia, men har møbleringsproblemer no. Vi må nok kjøpe ein ny tv-benk som er kortare. Håper nokon ser annonsa di her, kjempekjøp til halv pris! :) Håper sola dukkar opp igjen, her har vore flott i dag, men kaldt.

    Ynskjer deg ein fin tysdagskveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  5. Jeg har veldig lyst på den... men tror d kan bli litt dyrt med frakten:( ..

    SvarSlett
  6. Knalfinn og bildene under fantastisk!!!

    Håper du har det fint!

    God klem

    SvarSlett
  7. Ciao
    Did I tell you that I love your blog? Yes I do!
    Marzia

    SvarSlett
  8. :) Bare smiler jeg;) Den er superfin:)Jeg lover å ta godt vare på den;)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Nydelig var den!! Heldige Lotta hvis gun ble den heldige : )
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  10. Da var den solgt ja, det gikk fort:)

    SvarSlett
  11. Hej sötaste Kjersti!!
    Förstår att den blev såld fort!! Jag har också en tallrikshylla från Ib Laursen, men min är lite mindre än din..eller det är ju snart inte din längre, hihi...

    Ha det bäst söta du!

    Kramkram Sofia

    SvarSlett
  12. Hei,

    Vet det er lenge siden du la den til salg, men dersom den fortsatt ikke er solgt er jeg intr. Jeg har en svigerinne som bor på Nøtterøy så hun kan hente den i tilfelle.

    Irene
    (irenemoen85@hotmail.com)

    SvarSlett