torsdag 27. mai 2010


Litt påfyll i hyllene



På min lille tur her om dagen, ble det også tid til en svingom innom Ikea.
Trodde ikke jeg trengte noe, men jammen kom jeg til kassa med full handelvogn! Etter å ha knust noen glass i det siste, begynte det å bli litt glissent i hyllene her hjemme... Da var det bare å raske med seg nye forsyninger av både det ene og det andre!




Og når jeg har fyllt opp med nye vannglass og flasker, så ser jeg at jeg faktisk KUN har Ikea glass i alle hyllene... Dette er helt ubevisst, men sier jo bare litt om utvalget de har. Det er MYE jeg ikke liker der også, men de helt nøytrale seriene kommer jeg sikkert alltid til å ha:)
Alltid en god følelse og finne noe fint til en billig penge;)


Nå skal jeg ut på kjolejakt,  for vi skal nemlig i bryllup til helgen.  Jeg trenger en som ikke er altfor pyntet, da vi bare skal på kaffe. Tvi tvi:)


Klem
Kjersti


27 kommentarer:

  1. Så lekkert det har blitt i hyllene dine! Me ♥ !
    Bildene du tar har en helt magisk stemning...!
    Lykke til på kjole jakt!
    Fiiin dag til deg! Solskinnsklem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Ah så herlig innlegg under her... Nesten så jeg må ut å kjøpe meg en symaskin!:)

    Flott hylle altså!Er litt ikea i skapene her også. Greit så lenge barna er små og da:)

    Ja er så fornøyd med talerkenhylla altså:)Lykke! Har vært så tomt borti det hjørnet der så lenge..Og plutselig dukket den rette opp;)
    Lo masse av kommentaren din:) Herlig!

    Ønsker deg en superduper dag! Jeg skal og snart på kjolejakt.Vi skal i bryllup i juli. Gleder meg:)

    Klemmer★

    SvarSlett
  3. Me like :)
    Ha en fortryllende dag kjære du :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Du har så fantastisk fint hjem!!! Hører rykter at du har et Smegkjøleskap. Er du fornøyd med det? Og har dere hatt noen problemer med det? Vi hadde tenkt å kjøpe til det nye huset vårt, men så er det ikke så mye positivt å lese om det på nettet, så vi er veldig usikre. Det er jo så lekkert!!!

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  5. Lykke til med kjolejakt! Forresten - symaskinen står vel framme, såååå...;-)

    SvarSlett
  6. Lykke til med kjole jakt:D Alltid litt spennende det der. Hjelper jo at det snart er sommer! Da går det som regel greit å finne noe:)

    Nydelig bilder av hyllene dine!

    Ha en flott dag!

    Silje

    SvarSlett
  7. Fortryllende bilder!
    De rosa koppene er bare nydelig i fargen!
    Lykke til med kjøp av kjole.

    Ønsker deg en fin dag
    klem Tove

    SvarSlett
  8. Hei! Så lekre ting du har i hyllene dine! Eg skal til Tr.Heim om nokre veker, og då blir det tur til IKEA. Vi mangler det meste, har knust både glas og frokostskåler i det siste. Flotte bilder du viser. Fekk beskjed om at house doctor-lampane "dine" var i vente i mindre størrelse til butikken i Ålesund. Har ikkje bestemt meg heilt enno...

    Ynskjer deg ein flott kjolehandledag! :)

    Stooor klem!
    Elin :)

    SvarSlett
  9. Du har det så fint i hjemmet ditt,fine hyller. Lykke til på kjolejakt;). Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Morsomt! Jeg var også på Ikea i går. Skulle bare ha krakken BEKVEM, men joda! Endte opp med myyye mer. Er ikke så veldig Ikea-fan, men jaggu hadde de mye greie småting. Flasker (ja, like dine..), og noen herlige lyseblå kopper! (Likte godt de rosa og, men mannen hadde vel blitt tullete hadde eg tatt med meg mer heim!) Lampe, Barometer! (industriaktig!)
    Og litt småting.. Nok om meg, stilige ikeainnkjøp! Lykke til med kjolen. Jeg trenger også kjole til helgen, men har ikke funnet noe... Æsj.. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  11. ..Jeg beudrere de duse bildene dine, redigerer du de slik?
    Det er et slik evetyrlig vakkert lys i bildene dine

    Hjerte-sukk

    Ikea=Me Love
    Jeg er i min egen veden jeg når jeg går rundt der*knis*

    Nydelige detaljer i hyllene dine
    *ME LOVE*

    Lykke til med kjole-kjøp:)
    Har et lite knippe med fine kjoler på H&M nå synes jeg...

    SvarSlett
  12. Så fine bilder... alltid en fryd å bsøke siden din :o)

    Hyllene dine var enkle og fine, hvor har du kjøpt de? :o)

    Håper du finner drømmekjolen!

    Klem J.

    SvarSlett
  13. Håper du finner den perfekte kjolen! Liker kjøkkenhyllene dine - kjempefine bilder du tar, ser ut som de er hentet rett fra et interiørblad ;)

    SvarSlett
  14. Her var det mye lekkert!!! Ikea er tingen;)

    Kjempe-fine bilder:)

    Ha en strålende dag!!!

    klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  15. vilken tur!! den är säkert jättefin!! och kanske du kan ha den fler gånger än på bröllopet?

    jag har också shoppat idag :)
    en tunika, en kofta och en scarf (en till?! de kan man aldrig få för många av hi-hi.)

    sen fyndade jag en jättefin zinklykta från Wahlter & Co! jag ville haft den i julas men jag tykte den var för dyr. nu fick jag den för 1/2 priset! de hade den större modellenn också men jag får fundera på saken.

    ikväll väntar vernissage och sen är det vipkväll på en fantastisk klädbutik. hmmm, stor risk att det blir fler inköp innan dagen är slut.... :)))))

    kram på dig!!

    SvarSlett
  16. Så fint det blir i hyllorna. Jag är väldigt förtjust i öppna hyllor!

    KRam Annica

    SvarSlett
  17. Ooohhh, der er det rosa skjønnhetene. De er så fine og jeg er så glad jeg fikk tak i de :D Jeg synes Ikea har mye fint jeg, bare så synd keramikken deres tåler så lite når det gjelder oppvaskmaskin og slitasje fra bestikk. Men for all del, jeg fortsetter da å handle derfra så det kan umulig gjøre så mye ;)

    SvarSlett
  18. Så flotte de hyllene er....
    Har ikea glass selv, og er selv tilhenger av mye av det nøytrale og billige ikea har.....
    ha en fin fin kveld og lykke til i kjole jakten....
    klem victoria

    SvarSlett
  19. lekkert kjersti!
    har litt ikea på hylla jeg og...

    nyt kvelden
    klem beate

    SvarSlett
  20. Mye fint i hyllene dine! Jeg falt for alle de små tavleskiltene. Så stilige de var da! :) Veldig lekre bilder du viser.

    SvarSlett
  21. Mye fint som vanlig:) Håper du finner kjole:)

    SvarSlett
  22. Så snyggt det blev i dina hyllor! Hoppas du hittat något till bröllopet.
    kram J

    SvarSlett
  23. De er så koselige, hyllene dine:))
    Ikea er bra å ha, jeg bor 5 min fra Ikea, så titt og ofte innom:))

    Klem til deg!

    SvarSlett
  24. Kjempefine hyller med her!
    Mye ikea glass her også:)

    Håper du fant kjole!

    Ha en super fredag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  25. Hei Kjersti!

    Så skjønn den tøyposen du hadde laget under her med stoff fra Stoff og stil!! Den var supersøt. Lurer på om jeg etterhvert må lage noen store slike til vaskerommet jeg???

    Men uansett: det er så skjønne bilder her inne hos deg og det ser så utrolig koselig og sjarmerende ut hos dere!!

    Ha en kjempe fin dag og kos deg i med bryllup i helga. Her går det jo også i bryllup om dagen... men mer FORBEREDELSER da...!!

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  26. You'll be perfect with dress and shoes. they fit perfectly your style.
    congratulations for the blog of the week interview. you deserve it
    have a nice weekend

    SvarSlett
  27. Åhh så fint! Älskar dina bilder!!! Du har det så fint hemma...precis så som jag vill ha det :)
    Inspireras av din blogg.

    Kram Malin L

    SvarSlett