mandag 18. januar 2010


God samvittighet...


Nå setter jeg med ned med en kopp chai-te og nyeste utgave av Vakre Hjem & Interiør. Og det med god samvittighet, for i dag begynte jeg nemlig å trene igjen:) Har ikke vært i et treningsstudio siden jeg ble gravid, så 10 min på ellipsemaskinen og noen styrkeøvelser holdt for å si det sånn;)
Hadde nesten glemt hvor godt det føles... Nå er det bare å være selvdisiplinert og stå på:)
Når jeg kom hjem lå det en pakke fra HM og ventet på meg, med bl.a. denne jakka. Den var minst like fin i virkligheten, og JA, jeg lengter mot vår nå kjenner jeg....
Ser jo at det kan ta sin tid, når det laver ned snøfnugg store som klinkekuler da;)

Og så må jeg bare takke for de over 4000 som var innom meg sist uke!! Veldig overveldene, og absolutt ikke noe jeg hadde forventet:)
I tillegg legger dere igjen så mange fine kommentarer, og det varmer:) Har ikke fått vært innom alle, men skal prøve i løpet av kvelden:)

Nå skal jeg kose meg med bladet, og drømme meg litt bort....:)



Ønsker alle en fin start på uken!

Klem Kjersti


19 kommentarer:

  1. Hei hei!Ikke rart med så fin blogg som du har:) Så deilig å trene..skulle gjort det selv og... Kos deg med te og vakre hjem..Herlig:)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Det nye nummeret står på handlelisten min så jeg har planer om å kose meg med det i kveld.
    En herlig pustepause!

    Og grattis med å ha kommet i gang med treningen. Det er dørstokkmila som er værst. Det er jo så deilig når man bare er i gang.
    Fortjener en fin vårjakke da ja. (selv om våren er et stykke unna...)

    Kos deg. :)

    SvarSlett
  3. I love that magazine too, and I understand that I have to visit the site of H&M again. Great coat!
    Have a nice week.
    Karin

    SvarSlett
  4. Ja...Vakre Hjem er her og...men først skal det jobbes litt.....etterpå kan jeg kose meg:)
    ha en fin fin kveld
    klemklem

    ps..grattis med så mange besøkende...hyggelig..:)

    SvarSlett
  5. Chai te og nytt interiørblad, DET er lykke det!! Liker ordtaket du har i sidefeltet ditt...
    Har du prøvd Chai te med melk og Akasiehonning?? Kjempegodt ;o)

    Jakken fra H&M var fin! Slitan ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  6. Mmm så deilig- tenkte å ta meg en treningsrudne i dag jeg også:)
    Grattis med ny jakke, den var knallfin!

    Tusen takk for hyggelig hilsen også.

    Kos deg med deilig te og blad♥

    Klem T♥

    SvarSlett
  7. Herlig når man er igang med trening :)
    Den jakken var forresten veldig fin, blir sikkert herlig når været blir litt varmere :)

    SvarSlett
  8. deilig med vakre hjem, skal bortom butikke å kjøp eeg også... flott vårlig jakke...
    har selv vært i byn i dag,- salg på noa-noa...***

    SvarSlett
  9. Takk for hilsen.....Fantastisk følelese å trene...Men man glemmer det så fort:)

    SvarSlett
  10. å, så duktig du är!! jag skulle också behöva sätta igång med att träna....
    så härligt att kunna sitta o njuta med en inspirerande tidning o en god kopp te...

    jättefin jacka, den har jag nog missat ;) får gå in o kika igen ;)

    ha det gott min vän!

    kram!!

    SvarSlett
  11. Den jakken må jeg se, du:)
    Du kommer med all verdens gode tips, altså!
    Jeg blir jo revet med, både på klær og interiør;)
    trening...hm..ja, det MÅ jeg komme i gang med...
    Kos deg med bladet! Var i grunn den svart hviten som
    fenget mest, syns jeg;)

    Klem, Marte

    SvarSlett
  12. hei kjersti!
    ja, nå kan du ta deg en velfortjent pause og kose deg med god drikke og blad! det samme bladet ligger og venter på meg!

    den jakken var kjempefin... sniker meg inn og ser på HM og kikker...

    ønsker deg en fin kveld
    klem Beate

    SvarSlett
  13. Hei Kjersti...
    Den jakka har jeg gått til annskaffelse av også, herlig... bare det kommer litt vår snart, har også kost meg med bladet som dumpet ned i postkassa i helga....
    Ja trening er deilig når man er i gang, her har det blitt en pause siden formen har vært slapp, men tror sannelig jeg skal ta meg en økt i morra gitt....
    ha en super kveld vidre med te og blad....

    klem victoria

    SvarSlett
  14. Så flink du er! Jeg burde definitivt ha kommet meg på en ellipsemaskin snart jeg også! Det er lett å utsette det når det først har gått litt tid. Jakken var kjempefin, jeg har en lignende i grønn, men beige frister litt også:) Takk for fine ord, jeg setter så utrolig stor pris på demch - og deg.♥ Klem H

    SvarSlett
  15. It's my first time here. A special and beautiful blog you have. The new Vakre and a chai-tea, perfect winter afternoon relaxing. I see you have a weakness for cupcakes as I have. Love them, have a nice week, greetings, Mira!

    SvarSlett
  16. Jackan ser jättefin ut! Jag längtar tills jag köpt Vakre Hjem!

    Alltid lika roligt när man fått hem den!

    Kram Camilla

    SvarSlett
  17. Så flink du er, Kjersti!! Det er alltid deilig å komme igang med trening etter en mer eller mindre ufrivilling laaang pause *smiler* Jeg har kost meg med Vakre Hjem og Interiør i dag jeg også ...

    Ha en fortsatt fin mandagskveld!

    Klem
    Anette:)

    p.s. du tar kjempe-flotte bilder!!

    SvarSlett
  18. Heisann.
    Så deilig å komme i gang med trening! Det bladet skal jeg jammen kjøpe meg i morgen! Jeg gleder meg:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  19. Åh, du är en ängel! Tar mer än gärna del av dina inspirationsbilder! :)

    Kram!

    SvarSlett