fredag 18. september 2009

Hengehuske i jute


Denne husken fra Pur Natur, kjøpte jeg med tanke på å ha i stua. Det fristet lite å henge opp en rød plasthuske, men denne derimot, glir rett inn:)
Den kan brukes opp til 4 års alder, og jeg synes den er helt nydelig....
Foreløbig henger den i hjørnet der vi hadde Leander vuggen, men vi får nok skru opp en krok midt i rommet, så vi kan få litt fart på den;)
Lillegutt har blitt syk, øyebetennelse & feber stakkars. Mor skal på jobb, så da får far stelle hjemme;)

Ha en skjønn helg:)

8 kommentarer:

  1. Herlig vakker! Og så utrolig bra at det finnes alternativer til den plastikkrøde;)
    Ønsker deg også en skjønn helg!
    Feel~good~klemmer.

    SvarSlett
  2. Så stilig! Denne har jeg til min gutt også! Samme her så fristet det lite med en rød plasthuske. Resten av familien hadde ikke like stor forståelse for dette da. Men har jeg bestemt meg, så har jeg bestemt meg. Vår huske bruker vi ute på uteplassen foran huset, når det er fint vær, og ellers så har vi den inne. Kjempepopulær hos gutten min i allefall. Jeg legger ut bilde av min senere. Velkommen inn til min blogg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe kul huske, skjønner godt du falt for den.

    Takk for svar ang porselenvask til kjøkken. Min mann mener den blir for dominerende på et lite kjøkken og at den vil være vanskeligere å holde ren. Jeg derimot har forelsket meg i den vasken så jeg får prøve å overtale han:) Det er på hytten jeg planlegger å ha den.

    SvarSlett
  4. Så koselig da :)

    Ønsker deg en flott helg.

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  5. SÅ skjønn huske!! :O)
    Ønsker deg en flott helg!!

    SvarSlett
  6. Den var kjempefin. Sjønner godt at du falt for den. Ønsker deg god helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  7. Uff da, ørebetennelse er virkelig ikke morro hverken for små eller store. Får håpe det går fort over igjen. Jeg var veldig plaget når jeg var liten, og husker mamma pleide å blåse varm luft i øret mitt. Det pleide å lindre litt hvertfall :)

    Håper dere får en god helg til tross for sykdom og ulumskheter.

    SvarSlett
  8. Tack söta du igen för tidningen, men jag har sånt samvete, när jag inte har betalat dig!!!!


    Önskar dig en ljuvlig helg! kram kram j

    SvarSlett